lindilus.blogg.se

Fågeln Roger

Kategori: Gymnasietiden

Ja det är sant att jag har en blogg och att du lilla svenskalärare inte får läsa den. Det finns reasons lilla du! Tror inte hon skulle uppskatta det hela så jävla mkt iaf.

Bara så att alla, verkligen ALLA, vet så ser jag min näsa hela tiden. Den lixom skymtar fram hur jag än gör. Det är inte så att jag har en onormalt stor näsa. Den bara envisas med och synas every day. Kan du sluta??

Ikväll ska vi äntligen träna igen..ska bli kul att få löka sönder totalt innan vi åker direkt till Mäddus lilla kalas. Har bestämt att jag ska ha en röd tröja med en prinsessa på och mina finaste kalasbyxor med vita och gröna ränder. Ja, mitt mål är att se ut som en uppblåst julbäver!

Hahaha!
- Det här är en snäll spegel!, sa min mor just och grabbade tag i sin rumpa.
Hihiiii, det tyckte jag va lite skoj.

Men nu får jag röra på tummarna.. päronplättarna ska tydligen till bauhaus för att eeh fira denna fredagkväll så jag får skjuts till träningen. Tjoflöjtis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: