lindilus.blogg.se

Framtid..vad är det??

Kategori: Gymnasietiden

Jösses grabbar! Sitter och gör förberedelser inför det ångestfyllda nationella provet i svenska B. Häftet med texter är inte lite massive. Har läst i år nu och har fortfarande 9 sidor kvar.

Min mor är ond och deprimerad på mig idag. Hon tycker jag totalt har tappat ambitionen och lusten. Va ska du göra efter skolan då?? Finns det inget du vill göra?? Men såhär kan vi inte ha det.. du tycker ju inte att något är roligt längre! Det är sorgligt att du inte har något du vill göra.. det känns bara sorgligt!

Har ingen aning om vad jag ska göra. Får stor ångest när jag hör alla planera vilka utbildningar dom ska gå och vad dom vill bli. Orka bry mig!

Trampettis på idrotten idag.. finally en idrottslärare som är goodie. Haha, bara för att jag gillar trampett. :lol: Cas och moi insåg oxå att vi totalitärt tappat bort Dirty Dancingen så nån gång inom snar framtid måste vi bara lära oss den igen. Vackerhet!

Nä.. nu ska dessa 9 sidor läsas så jag kan slappa resten av kvällen. Puss
 
 
 
Kommentarer:

 håller faktiskt med det där med framtiden. Hur ska man veta sånt liksom? Jag är fortfarande liten. Och bara för att göra mig själv lite extra glad nu, så tänkte jag bara säga att jag gjorde två mål på innebandyn medans ni lekte bumbibjörnar. Jag är ingen bra bumbibjörn. 
Skrivet av Sannilu den 08 november, 2007 kl. 19:58 #
 

 Du ska bli en bumbibjörn Linda! 
Skrivet av thihi den 08 november, 2007 kl. 22:10 #
 

 Jag gillar din blog! 
Skrivet av Kristine den 09 november, 2007 kl. 08:03 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: