lindilus.blogg.se

Fredagis!

Kategori: Gymnasietiden

Asså nu ger jag upp! Typ alla dagar denna vecka har jag sett den där jävla storpannan från spec-klassen på bussen lr i närheten av här. Monstret hänger runt med sin pojkvän, som skulle kunna va hennes farsa, och med den där jobbiga jävla särkillen som jag lovar att alla i Tyresö vet vem det är. Alla 3 är halvt lr helt borta i huvvet och när "kärleksparet" börjar slabba på varandra är det ju så man bara vill åka till Säffle och spy lungorna ur sig. Jag vill inte se.. och jag vill inte höra era extremt höga samtal om att ni ska åka till gården. Ni äcklar mig! Palla att tjejen heter Linda.. det stör mig enormt.

Inte nog med det..jag blev kallad jude igår. Jag ställde en helt normal fråga till läraren och hon sa:
- Ja..nu tänker du som en riktig jude.
Härligt värre att höra..ingen fnissade ju brallan av sig heller. XD

En märklig fredag det här. Fick för mig att gå på en promenix helt själv i mörkret. Blev lite mörkräddis här och var där skogen såg lärrig ut. Anders har dock förklarat att det är i skogen man ska hålla till nu för det är ändå ingen där. Tillbaka från promenade kollade jag på idol. Har inte sett ett program i år typ.. verkar inte ha missat särskilt mkt heller.

Ska nog gå och lägga mig och glutta lite på Lillan, Ivar och Melitta istället. Mohahahaha!

Pussis!
 
 
 
 
Kommentarer:

 Haha...det är säkert dig själv som du beskriver. ;) men du vågar inte säga sanningen! XD 
Skrivet av Ho-Man den 17 november, 2007 kl. 18:04 #
 

 MMm så e det nog.. lr så e hon min okända tvilling :D 
Skrivet av Linda den 18 november, 2007 kl. 14:55 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: