lindilus.blogg.se

Gårdagen mostly...

Kategori: Gymnasietiden

Ånej, nu kommer PeddoSven...Nu e han här igen!

Igår dårå så va det så hära... runt 5 åkte jag hem till Tinis för att hjälpa henne förbereda middagen. Ingen storpanna med vänner på bussen denna gång..thank god. Hos Tin fick jag damsuga och göra avocadoröran. Va inte så jävla P, men med Jensis stöd blev det ätbart.
Sen kom Maaarit och hon blev bjugen på Tins matlagningshow. Färdigköpt pannkakssmet är inte riktigt hennes grej. Sen kom Åsa-flåsa och diggade radion som enbart gick att ställa in på 2 lägen..finsk hårdrock lr lugna favoriter. - Dom spelar va dom vill!
Sen kom Alle och lille Maria och vi kunde svulla igång. Smakade sååå fint med vegofärs och nachos. Babblade som måsar hela högen..mkt vackert. - Mindre prat, lättare att få in den.

Sen kletade jag vidare hem till Skinny där hon, Kvik (aningens lullig), Helänu, Larre, Mäddu och Sänni hade kört igång en runda trivial persuit. Kvik råförstörde för vårt lilla lag genom att sitta och skrika de andra lagens svar, men vi va rätt glada ändå. Larreboy och Sännu vann de små jävlarna. Sen va Kvikmor i farten igen med sin "Mando Diao dricka som jag kallade den. Min drinkis förstördes rejält, men jag va rätt glad ändå. Sen begavs sig småfjuttar och Helena till andra breddgrader och Kvik och Skin började piffa sig i...15 timmar typ :D
Sen åkte vi iaf till Viper. Träffade lite folk från skolan.. åt en persons dans hade vi oerört skojs. Pratade med Veronica som gick i Tyresö skola för lääääääääängesen. Hon e rolig hon!
Dansade loss som babyapor, de andra rökte som skorstenar och Kikis findade en flört som sig bör. Sen va det lite nattmacka på McDonalds. Det hela avslutades lite sorgligt med att Skin tappade bort sin mobil. På bussen hem, i brist på vänner hittade jag två grabs som va ytterst trevlig. Drog sedan ner en reklamskylt med Totoro på för att jag skulle ge den till Homis. Har den i mitt rum nu..du ska få den i present. Men asså det e en hemlis så säg inte till nån!

I brist på annat ätbart lägger jag upp lite fina bilder/konstverk som vår alldeles egna mingelfotograf Larre har fotat. De skildrar livet på Tyresö Gymnasium.  (bilderna har som vanligt försvunnit från passagen)
Skinnys födelsedag firas med finaste presenter.

Jag försökte piffa upp naturkunskapen i fredags genom att leka norrländsk snsande potatisodlare.

Some random pics från våra urhärliga letioner.

Nu måste jag skriva min sunkiga jävla uppsats i eng och sen glutta tv i mitt rum. Vi har fixat kanalerna nu..tjihooo! Mor & far e tydligen ute på promenix..haha, fett kul! Jaja..hejdå!
 
 
 
 
Kommentarer:

 Vi hade lätt vunnit om Kviken hade kunnat lägga band på sig själv och lyssnat när jag sa att det faktiskt var sydamerika =) Mkt minnesvärd kväll! <3 
Skrivet av Skins den 18 november, 2007 kl. 16:50 #
 

 tss, larree är bäst pch så kommer det alltid att vara! Hur mkt ni än står på tå så kommer ni aldrig upp till Larrees nivå! ;D 
Skrivet av världens bästa larsson(larree) den 18 november, 2007 kl. 18:09 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: