lindilus.blogg.se

Järfälla trup cup

Kategori: Gymnasietiden

Jaha.. gårdagens utekväll togs emot med blandade fejor. Jag kom igång efter att ha fått rastat mig själv bakom en container. (förlåt att jag skrev uttrycket Patrick, men det passade så bra) Elin va dock inte på hugget och åkte hem rätt tidigt. Anna, Micke, Magnus och jag luffsade på och dansade som avdankade fyllon på rehab. Om jag inte skulle upp till tävlingen idag kunde kvällen ha slutat betydligt trevligare...

Kom hem tillslut iaf för att sova.. i 3 små äckliga timmar. Sen upp vid 06.45 för att åka iväg till Jacobsbergshallen och skrika åt ungar. Gick som vanligt inte så värst bra för våra små änglar. De kom 10/17..great job. Sista tävlingen med det laget iaf..snart är det slut!

Sen guppades det vidare till träning med Apes <3. Vi fick lite gnabb i pannan av vra fina fröknar, men ändå en glada faces från mig och Patrik som fnissade oerhört åt diverse roligheter. Blev stolta över våran "varannan-räkning". Vackert! Fick även lilla minikurt lr vafan den kallas. Jag väljer att kalla honom Kastanje-Kurt.

Har ätit lite tårta för att fira alla pappors dag. Grattis till er då lr va man säger. Men inte bryr sig lärare om att det är stor firardag.. Cambridge måste göras och jag är inte road. Bäst att sätta igång...eeeeller inte!

Hihiii, gillade min vattenflaska idag. En grön glasflaska med text som berättade för omgivningen att det va körsbärsvin jag drack. Fyllo frågetecken..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: