lindilus.blogg.se

Skinny 18 år

Kategori: Gymnasietiden

Skinny.. 18 år idag din smale fan!
Feting fina presenterna fick hon av mig, Sän och Cäsoo:
* En spelande ros
* Örhängen och halsband som jag bara sååå gärna vill ha
* Handklovar. (Do not know why)
* Massive hög med havrebollar (vi smakade bara liiite)
* En fint dekorejtad cd-skiva med underbart vackert bildspel på (gjort de själv faktiskt..neheee??)
* En ROSA (!!!) fickplunta med roligt innehåll. (En sån alla flickor vill ha!)
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!
Även till Eva Svensson, Ostkakan (ostkakans dag) och alla diabetiker (diabetes-dagen). YPPERLIGT MÄRKVÄRDIG DAG!

Roligaste dock va att fylla på pluntisen inne på toaletten. FETT FULT! Cas helt förstörd när vi stod där med den fula stadium-vattenflaskan. - Du slösar fett mkt!! Aaaaah! :lol:

[line]
Återgå till gårdagen då kanske eftersom internet va lika dött som en nergrävd grävling då. Dagen startades med äckligt nationellt prov i svenska B. Helts jukt tråkiga och menigslösa ämnen att skriva om. Valde tillslut en sunkig krönika om drömmars betydelse. Eat slugs!

Efter den skönsånge pallrade Sän, Cäs & me oss in till stockholms stad och köpte le presents till Skiniosa! Fick äran att titta på en show av munspelsmannen. Oj va jag gillar den pricken.. så totalitärt helvacker!

Bio med muppiga franskstuderande elever från skolan på kvällen. Sturebion = inte riktigt vårt kind of place om jag säger så. Hela området va bara liiiite för propert för oss geeklords. Filmen va rätt gullinuttig på sina håll.. gamla kärrringbröst och en halvt hunkig söting. Homis störde dock förfärligt som vanligt..lalala. XD
 
 
 
 
Kommentarer:

 Lövar alla mina vackra presents! Måste dock erkänna att fickpluntan har en särskild plats i mitt hjärta, likaså skivan =D Geeklords for life! 
Skrivet av Skins den 14 november, 2007 kl. 18:10 #
 

 grr, handklovarna var från moi med juuuu. bara jag som vet varför hon fick dom oxå ;D 
Skrivet av larree den 14 november, 2007 kl. 18:14 #
 

 Har nog hört sagan om handklovarna XD Geeklords är lätt for life :D 
Skrivet av Linda den 14 november, 2007 kl. 18:19 #
 

 Grattis skinny! :P tyvärr, köpte aldrig nån present till dig. hoppas du inte blev ledsen. du får nog imorrn. :) 
Skrivet av Ho-Man den 14 november, 2007 kl. 21:22 #
 

 Grattis Skinny, jag trodde du fyllde 19 !! 
Skrivet av Cliff den 15 november, 2007 kl. 00:42 #
 

 Vem är denna Cliff? ;) 
Skrivet av Skins den 15 november, 2007 kl.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: