lindilus.blogg.se

Smärtaaa!

Kategori: Gymnasietiden

Tjoppiploppi!
Träningsvärken efter gårdagens styrketräning är enorm. Annars lekte vi, eeh hehe, bla snoppkull. Hemsnickrad kull som Patrick ägde totalt på. Lärde oss resten av ramsan och så vidare. På hemvägen gjorde jag, Patrick och Larre små fina videor i väntan på bussen. Bilder från träning och diverse finns på P:s blogg (finns under länkar) och sen har han startat en ny gemensam blogg till vårt lag. Vackert! <3

[quote]cheersrb.blogg.se Lagets söta blogg![/quote]

Idag va det inte kul att heta Lennart. Franskaprov och engelskaprov på samma dag. Det sista gick ganska mkt åt fanders tror jag, men det är bara bita i den sura puddingen och skicka ett julkort istället.

Sen va det idrott.. och såklart, bara för att jag har enorm träningsvärk, hade vi kondition och styrka. Mkt glädjeskriksframkallande dock att jag körde stillastående flickis. Dock med hjälp från Cas, men jag vågade. :lol::lol::lol: Sååå happy face!

Appropå julkort så borde man väl ta och skicka ett par, som jag alltid gör. Får dock aldrig några själv nästan. Men skit samma. Mamma har julpyntat lite här idag så stämningen börja infinna sig i både muskler och tår. Ska städa rummet nån gång innan jul, skicka kort, köpa julklappisar till alla som e bruna i näbben och mysipyyyys-skriva en önskelista. Inte för att man kanske får det som står där, men det är ju så pyssligt gulligt att skriva en.

Borde plugga på typ filosofi så man slipper sitta hela helgen, men jag förtjänar fan att sitta och dega. Jag försökte ändå köra flickis helt själv utan pass, dog inte helt och fick inte hyperventilatoriska besvär. Alltså är jag värd lite deg. Well thank you!

Kom ihåg alla att påminna mig om Kastanje-Kurt till träningen imorn!
 
 
 
Kommentarer:

 (SVAR) Hahah, aa fett kul gör sen lägger vi ihop filmern vi spelat in så blir det värsta roliga långfilmen =P 
Skrivet av Patrick den 29 november, 2007 kl. 18:47 #
 

 Sorry skrev lite cp =P ta bort "gör". heheh, kram Patrick 
Skrivet av Patrick den 29 november, 2007 kl. 18:48 #
 

 du var aaasaduttig idag ^^, jag är fett stolt, as your coach and friend <3 LOML 
Skrivet av cäz den 29 november, 2007 kl. 23:44 #
 

 Tack Cas.. fäller typ en tår här. Du är truly LOML! 
Skrivet av Linda den 30 november, 2007 kl. 00:01 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: