lindilus.blogg.se

Smetig kanal!

Kategori: Gymnasietiden

Kyssta bananer!
Har två nya favvisuttryck som jag måste dela med mig av:
Slynfejja och rackabumling... mkt användbara och vackra! Användningsområde varierar!

Pappa e på roligt humör..jag fnissar som en rakad morot! Cp-minerna och kommentarerna är totalitärt fulländade!

Nu e Casmor påväg till Finland...påväg till VM i cheer. Fett massive indeed och hon kmr va sååå söt. Det vet jag för jag har sett hennes läckra bakdel och as some of you know fäller jag en tår lr två. Bara för att det är så extremt vackert!

Fick två fina foton av Skins idag oxå.. på tränis och på moi and Cas. Ska sätta upp dom i mitt rum för dom e apafina verkligen. Thank u Skin!

- Har ni schampoo?
- Till fejset lr?
- Aaa vart??
UNDERBAAAAAART ROLIGT

Over and shout!
 
 
 
 
Kommentarer:

 Jag skall kämpa för att få gå kvar och det är inget att oroa sig för, inget kommer att komma i mellan vår kärlek. Mig kommer du inte bli av med så enkelt =P hehe, ha det bra kram Patrick 
Skrivet av Patrick den 15 november, 2007 kl. 18:39 #
 

 IIiiii.. min vackraste synkbroder! <3 
Skrivet av Linda den 15 november, 2007 kl. 18:41 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: