lindilus.blogg.se

5, 6, 7, 8

Kategori: Gymnasietiden

Heeeeeeeeeeej!
Kom hem från the training för en stund sen. Är så jävla trött efter helgens sömnbrist. Fryser som en mumie utan sin mögliga gamla sarkofag (stavning me do not know). Roligt på träningen idag iaf, särskilt när Anina den fina satte sig oh så skönt på mig. Sötast though!
That\'s gonna bruise..

Igår va det alltså en fin liten kväll hemma hos Skinny. Mellan mina fina vilnings-stunder i trappan och käften fylld med taco-chips, i total avsaknad av mat, fixade jag och Skins den oerhört vackra måltiden. Sen kom de vackra människorna: Cas, Larre, Homis&Marcus.
(Tar er i den ordning ni kom..så ni inte tror att jag favoriserar lr så, haha) Kollade på den underbara She\'s the man. Men eftersom Marcus, den lilla jäveln, inte tyckte den dög så fick vi kolla på ALien istället. DEN VA JU UNDERHÅLLANDE! Men jag va inte så lessen i ögat över det hela eftersom jag va så trött i ögonen att mjölken kunde varit fanta lr tvärtom. Senare på kvällen lyckades även en Anders ta sig till vår lilla samling lagom till att Scream började. Oerhört underhållande film måste jag säga. Hade dock säkert brölat röven av mig över scream-masken om jag vart tvungen att gå från bussen igår. Men sötaste Anders skjutsade mig ända hem. Thank u once again!

Måste ha fingrarna innanför täcket ett tag så det är slut för stunden.. tjillevippis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: