lindilus.blogg.se

Bye bye!

Kategori: Gymnasietiden

Jahapp..grattis papsen vackra människa!
Han har äntligen fått sin pruttmaskin..I\'m happy for you papi.

Cas hänkade efter träningen igår. Jag fick apan Kurt för "bäst på träningen" btw. Big moment in my life! XD
Idag har vi gluffsat tårta som två skranaljetter. Tin har hjälpt oss att färja (anlägger i Säffle hamn om två min) håret. Jag har blonda slingor och Cas blev mörkbrun som en höstbiten kastanj lr liknande.

Ikväll ska vi ut med Anna och dom där jönsarna. Det ska nog bli kul. Behöver lite kul för att väga upp den senaste tiden. Martin & jag = over nu så nu kan jag kanske få bli glad igen. Skulle vilja känna fett med careface, men lite lessen blir man. Jag är dock fett bäst på allt så jag klarar mig alltid. Inga arga miner på GrisMartin..han är en fin människa oftast!

Nu ska jag gå och smocka lite mer tårta.. vi ses!
 
 
 
Kommentarer:

 Vadå för Kurtapa? Om man får det på träningen om man är bra, då tänker jag också börja och vara jättebäst! 
Skrivet av Sannilu den 07 oktober, 2007 kl. 19:06 #
 

 Det krävs att man är i klass med the big Lindilus you know.. och det kan ju bli lite svårt för er andra småfisar. ;) Not serious though 
Skrivet av Linda den 07 oktober, 2007 kl. 19:44 #
 

 GLÖM FÖR I HELVETE INTE APAN IDAG! han ska bli min*rarw* 
Skrivet av larree den 08 oktober, 2007 kl. 15:43 #
 

 du såg väldig lessen när jag gick förbi. mådde du bra? kram :) 
Skrivet av Ho-Man den 09 oktober, 2007 kl. 16:26 #
 

 Va.. såg jag lessen ut idag?? Hmm..måste vart en tillfälig avslappning i fejjan för jag har skrattat som en struts hela dagen. :P Söt du e Homis :D 
Skrivet av Linda den 09 oktober, 2007 kl. 20:31 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: