lindilus.blogg.se

Finally fan!

Kategori: Gymnasietiden

PROVET ÄR ÖVER!! Har haft en sån enorm ångest över det där jävla kuk-provet. Va hemma i 2 dagar för att plugga, men satt mest som en apatisk bäver som tappat både svans och framgaddar. Tyckte väl att det gick rätt bra..älskar mitt minne ibland asså. Tack!

Nu är jag då lite glad över att det där skiten är över. Då sätter nästa ångest in..jag har missat massa filosofi, engelska C och Cambridge vilket man känner sig fett efter i även fast man är på varenda lektion. Även ett till prov denna vecka. Naturkunskap på fredag som jag faktiskt har börjat öva på idag..jippedidoa! Måste även lära mig hela Jane Goodalls liv utantill till imorn. Annars blir det läderpiska från Susanne. Det mest ångestfyllda dock är väl ändå beep-testet imorn. Hjälp mig mamma!!! Springa vet ju alla att jag bara hatar extremt mkt och sit-ups med denna träningsvärk i magen frågetecken ???

Men jaja..nu tänker jag vara glad ändå. Har vart deppig för länge nu, otroligt jävla nice:igt va det att komma in på ett prov och bara sitta och fnissa för att ångesten försvinner. Har saknat er mina underbara små skrattutbrott. Ni kan aldrig bli för många. Mina mekanismer som gör att skrattreflexer upphör när man bör hålla käften är fan long gone, and me likeiii!

//Cassandra, cassandra..ska vi tillsammans vandra upp på ett berg gjort av choklad..det skulle göra dig så gla.// Dum di dum..ska fan lyssna på den och tänka på min vackra vän ;) Haha helt psyko-stalker!! Bara för att mina vänner är fett genom-undersköna lixom. Inte mitt feliga fel! :cool:

Roligast idag måste ändå vart the precious idolbilder på Gessle som slank förbi våra ögon. Haha..jag skiter i om nån olämplig läser detta och fattar. Det va så otroligt jävla nördigt och extremt underhållande. Get a life!

Har en tröja som odörar Martin..det är vackert. Dock har jag även lyckats löka ner den på träning så risken finns att det odörar annat oxå. Men nu får det vara bra med tönterierna. Har ett ouppklarat möte med Goodall. Wish me luck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: