lindilus.blogg.se

Fisken i sin burk

Kategori: Gymnasietiden

Tjohoooo!
Nu har jag finally sussat enough så jag inte ser ut som en uttorkad kåldolme längre. Mamsi och jag kom precis hem från simmelisimhallen. Simmade bakom gamla, dallriga och jävligt sega gubbar. Inte direkt nice med den enorma träningsvärken som förgyller denna måndag. Har tillome ett rivsår i näsan. Det går vilt till måste jag säga!

Jahapp..vad ska man då ta sig till med lovet?? I ask and you smile!
Städa rummet..måste göras! Börjar väl snart mögla där inne. Och självklart har vi fått läxor över lovet oxå, asså jag blir så arg. Lärarna står alltid med sina äckliga smile och säger: Ha nu ett riktigt skönt lov och tänk inte på skolan och läxor. Nänääää, det är ju jävligt lätt när ni ger oss feta högen som måste göras. Kuksåseri!

Nämen nu vill jag hitta på nåt kul. Fisfejor..ska vi göra nåt??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: