lindilus.blogg.se

Förträngning

Kategori: Gymnasietiden

Skit i det, skit i det, keep the mood up! Lalala..oj va kul plåtasken är. Nu tycker jag vi ignorerar allt som gör oss lessna för lyssna på detta: Dom sakerna blir man bara lessen av. Jag tänker va glad!

NK-provet gick väl ok, men vad fan gör en lungblåsa lixom? Ja, förutom att ge lungan sin svampaktiga konsistens. Förvirrande! Jag hade iofs övat in tarmar mest..för det är sånt jag gillar. XD

Ska åka och träna hade jag tänkt mig..synd bara att det tar 3 dagar att åka dit typ. Feting kul när man väl är där though. Får inte glömma licens-lappen..kom ihåg kom ihåg!

Cas hänkar hit efter le training och imorn apart från papis birthday ----> färgning av hår = lärrigt värre.

Keep the good mood..ignorera!
This might help....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: