lindilus.blogg.se

Inlägg...PAIN!!

Kategori: Gymnasietiden

Jaha..då va det oktober, snart jul igen. Och på lördag fyller pappsen år. Ja tiden går så fort nu förtiden. (citerar alla gamla ruttna pensionärer där ute i världen)

Idag orkade jag inte pallra mig till cp-byggnaden (även kallad skolan). Istället har jag vart hemma och "pluggat till historiaprovet". Jaja lixom, som att det går att förstå och trycka in allt det där i min skalle. Jag bryr mig inte ett piss, jag vill inte kunna sånt där. VEM FAN BRYR SIG om vad fucking Voltaire tyckte om att filosofera över???? Inte jag iaf!!!

Har olidligt träningsvärk och har fett allmänt ont i magen. Kanske börjar få AIDS lr gulsot. Vem vet?! Men det lär ju finnas några roliga medicinalväxter som hjälper mot sånt. I annat fall ska jag upptäcka dom och bli våran tids Columbus. Helt klart!

[quote]MÅSTE GÖRA HISTORIAAAAAA
ORKAR INTE
VILL INTE
KAN INTE
FÖRSTÅR INTE
HAR INGEN LUST
HATAR DET
VET INTE HUR MAN GÖR
JAG BRYR MIG INTE
ÄTER HELLRE BAJS [/quote]

Kommentarer


Kommentera inlägget här: