lindilus.blogg.se

Kannelbullar till alla!!

Kategori: Gymnasietiden

Heeiiii Kaj! Hallåå Börje!

Kanelbullens dag idag. Som den tjockis jag är har jag såklart koll på det och har givetvis tryckt i mig en gulle-bulle. Den va iofs rätt tam, men en kanelbulle ska det va den här fina dagen. 2 månaders-jubileum och allt! LOL

Måste bara dela med mig här nu av världens bästa terapi. När jag kände mig så jävlans nere som jag har gjort ett tag nu grabbade jag tag i the most beautiful piece of art som finns...Harlequin-böckerna. Spelar ingen som helst roll att jag redan vet exakt hur den ska sluta eftersom alla är likadana. Det är det som är grejen. Älskar att alla bruttor är oskuldsfulla och har mängder av problem och därför behöver denna mystiskt sensuelle man som är råbarkad, stark och har hela jävla världens erfarenhet på sina breda muskulösa axlar där skjortan stramar åt. MAN SER HELT KLART ATT MUSKLERNA SPELAR!! Seriöst..är ni deppiga nån gång så läs en Harlequin..dom e underbara for real! <3
..............................................................

Mayor bild från Candy i lördags. Vackerhet i sin fasta form. Jag har så roligt med dig geeklord! :D


Idag trodde jag skulle vara en dag enbart med ångest då vi hade beep-test och redovisning på eng c och lite andra mystiska grejor på morgonkvisten. Det gick dock fett bra. Jag babblade om käre Jane som om jag hade ätit 5 ton laxeringsmedel. Gick inte lika lyckat för alla dock. Fluffy berättade att Queen Christina had the longest royal period in history..6 years and 2 months. Dripp dropp..hahahaha! :lol: Beepelibipet gick förvånansvärt goodie. Sprang på 7,9...helt i klass med världseliten för att vara jag. Wilson Kipketer släng dig i väggen!
..............Wilson...

Sen bubblade jag hemmåt... gick trögt att cykla från bussen då framhjulet (som tidigare kört rätt genom en del hundskit) nästan inte hade någon luft. Stackars det där hjulet, det får utstå mkt!

Har vart så underbart duktig på att plugga till provet imorn.. kan nog det mesta om dina artärer nu skulle jag tro. Iaf lite översiktligt. Fett proud över min insats.. tar igen det jag har crap:at lixom. Så nu kan jag sitta hela kvällen och bara dega..som jag gör typ oftast iaf. Denna kväll utan pressure dock. Ser fram emot Scrubs..det gör mig alltid lika glad. Mihiii!
Jag tycker fan att JD är lik Marcus, lr tvärtom. Kan inte hjälpa det. JD är aningens vackrare dock, sorry! XD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: