lindilus.blogg.se

KLONA MIG!!!!

Kategori: Gymnasietiden


Nice, nice.. jag har fått en anhängare till my religion. Samling runt pumpen förfan.. alla ska ju vara med. Lr ni kanske hellre uppgår i Brahman?? C-face i sånna fall!

Måste bara nämna att Cäs & me på franskan = pretty non fuel. Today skapade vi oxå ett konstverk..en berättelse så gripande att M\'s rumpa utvecklades ett steg längre och riktigt hängde ut över stolen.

Förövrigt mystiska vänliga toner från en särskild Jonny Bravo. Är han sjuk, har han blivit döv?? Love is in the air. Mohahaha..jaja! :lol:

Nu över till pluggandet. Kommer hem halv 6, trycker i mig lite fudd och får sen sitta hela jävla kvällen med detta piss. Skriva en debattartikel lixom.. please save me from it. Och det är kloning det ska gälla.. orka involvera sig i sånt. Aha hur ska jag argumentera..hmm. Kloning är bra i dopningssyfte. Man klonar den allra bästa gymnasten i 8 st. Då har man 8 perfekta som kan va me på alla varv.

Mmm skolan är bara för härlig. Har ingen jävla aning om hur jag ska hinna allt till nästa vecka. Filosofiprov på tisdag = kill me. E fett upptagish denna helg så jag har no time for it. Måste dessutom hinna franska, cambridge, eng c och säkert nåt annat innan den tisdagen. PAAAAAAAAAAAAANIK! KLONA MIG!

Kanske ska sluta sitta här då och göra debattartikeln istället??? Nepp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: