lindilus.blogg.se

Lov utropstecken

Kategori: Gymnasietiden

..............................!!!!!!!!!!!DET ÄR LOV!!!!!!!!!!


Lövliness
Otroligt nice
Virkade vantar i många fina färger.

Som ni förstår är jag extremt positivt inställd till det hela.

Idag är det finally träning igen... Haha nu kommer brandy-låten afrodisiac på radio. Den där vi gör "Bajs-på-burk" till Caszn. Hihii blev fett surprised! Hursomhelst..träning idag och det ska bli spännandish att höra musiken. För att vara riktigt honest har jag redan satt på mig träningskläderna..hahaaaa. Jag e allt lite glad i näsan och på andra ställen oxå.

Idag blir det tortellini till middag..ska bli kulinariskt att trycka i sig en rysk/bulgarisk specialitets-delikatess. Och när vi ändå pratar om vilka länder som har hur många soppor att erbjuda..eehm..ja..jo.. Är det nån som är sugen på vår idé om att åka till Danmark? Vi vill så gärna åka dit, lixom som en liten minisemester. Och så kan jag improve:a mina skills på danska. JAG SKA LÄRA MIG!!

Vackert!
 
 
 
Kommentarer:

 haha, jag har oxå träningskläderna på mig ^^, Jag håller på att planera hela trippen, vi behöver sammanlagt vara 9 pers varav minst 2 som innehavar körkort! 
Skrivet av Larree den 26 oktober, 2007 kl. 16:05 #
 

 Men Larrelutten då! Stackars alla med körkort i vår närhet. Haha..ses ikväll! 
Skrivet av Linda den 26 oktober, 2007 kl. 16:15 #
 

 haha, jag ska muta med bakelser ocg fungerar inte det så tryckerj ga upp en kniv ifejjan på dem! JAG SKA TILL DANMARK! ^^ psst. någon som ställer upp och är hundvakt? 
Skrivet av Larree den 26 oktober, 2007 kl. 16:29 #
 

 jag har också träningskläder på mig, men jag ska inte träna! Jag vill osså höra musi
ken! Ska jag komma på nån träning dååå? jag kan sitta och guppa på nån bänk! =D längtar tills jag får se er skutta runt där allihopa! Happy holidays snuttar! 
Skrivet av Sannilu den 26 oktober, 2007 kl. 23:19 #
 

 men 9 då kan ju jag å mike hänka ;D dääjligt 
Skrivet av helajna den 27 oktober, 2007 kl. 17:56 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: