lindilus.blogg.se

Rekord fan!

Kategori: Gymnasietiden

Jahapp..går det frammåt med talet lr? NEPP! Är uppe i 48 sek och snart börjar jag blöda kaninpelets ur öronen.

Har fan över 1200 besökare idag på lilla bloggis. Tror det är rekord. As I\'m sitting här med Cassandra i luren undrar vi vilka sorgliga jävlar det är som kan tänkas läsa min blogg. Antagligen samhällets bottenskrap och mediokra underbaringar. Precis så som vi gillar det. Men asså..hej hej vilka är ni anonyma skuggor av mitt förflutna??

Men kan du lägga av?? NEPP! Lr jo..nu får det fan räcka för idag!
 
 
 
Kommentarer:

 jag läser din bloug 23 times a day. exakt 
Skrivet av casoo den 25 oktober, 2007 kl. 22:17 #
 

 du göra mig mkt glad med att upprätthålla min regel 
:D 
Skrivet av larree numera HL & inte BL :/ den 25 oktober, 2007 kl. 22:19 #
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: