lindilus.blogg.se

Rupert och rosa moppar

Kategori: Gymnasietiden

Sitter hos Skinny nu dåraw och hör på den smale fan när hon gosar med sin katt. Vet inte vad det är för typ av gosning, sånt vet man aldrig.

När jag skulle åka hit stod det en mkt äcklig gubbe vid busshållplatsen med kuken utanför byxorna och bara släppte sitt urinavfall mitt bland folk. Jag vill inte se din pillerille! Gå in bland buskarna några meter bort frågetecken

Sen träffade jag Skinny och blev mkt gladare i huvvet när vi såg den extremt fina mannen på den ännu mer extremt fina ROSA moppen. Asså ingen kan förstå hur himla fin den va. Den va lixom den ultimataste av alla ultimata rosa saker. Så vacker!

Sen gluttade vi på Potter-film numero 5. Asså Rupert Grint i den filmen...oh mami! Jag blir kär..mina ögon flödas över av tårar. Särskilt i scenen efter "pusskalaset". Yummie bananas vilka grappar!

Nu ringer det nån till Skinny här. Jag tror det är en av hennes kunder. Måste väl antagligen följa med på ett av hennes jobb nu igen. Börjar faktiskt tröttna lite. Kollar nog på Scrubs istället. :D

Hare bananas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: