lindilus.blogg.se

Vanlig plåtask...

Kategori: Gymnasietiden

[quote]Lampjävel
Isoleringscell
Näshår
Dominobricka
Ansiktsabort[/quote]


Massive lång skoldag i snabbversion:
Nu ska vi tydligen lära oss att läsa bibeln. Bläddrar bland de äckligt tunna sidorna i hysterisk takt för att hitta till alla evangelier och Mosenötter. Som om det vore en jävla tävling! Otroligt informativt att läsa om diverse uppenbarelser och annat påhittat tjaffs. Gud finns inte, det enda sanna är McFly och choklad.

Lunchen lös upp tillvaron som en stor fet glödlampa i en grotta. Små söta rektangulära pankisar och risgrynsgröt. Julkänsla i tarmarna lixom!

Volleyboll på idrotten, om man nu kan kalla det för volleyboll. Mer OP än vår klass finns fan inte. 80% är glada om dom ens vågar stå kvar när bollen kommer typ, haha! Rätt kul though! :lol:

Franska så lame att den inte är värd att gå in på. Som gamla kläder från UFF.

Någon som vill höra om Native American Indians vs. Europeans?? Inte jag heller, men blev totalt råtvingad på eng. Lyssna på något som vi förstår och som intresserar oss frågetcken I\'m still a bouncing ball of joy though...
[line]
//Öga från kanin, trolldom kom. Förvandla mitt vatten till renaste rom// Underbar replik..dock för töntig att skrivas på alla andra coola människors bloggar. Så jag tar tag i det hela och representerar alla geeklords som tycker att Seamus and the others är vackerhet i fast form. Me löv u for sure!
 
 
 
Kommentarer:

 jag får spykänslorna av dem där tunna sidorna, tänk vilka papercut dem har orsakat de senaste åren :/ 
Skrivet av larree den 18 oktober, 2007 kl. 21:53 #
 

 Kalsipp! Nej det e pá riktigt (háret) o nästa vecka färgar dom det svart, tror jag. Jag orkar inte bry mej. Kalsipp! 
Skrivet av Alina den 19 oktober, 2007 kl. 17:07 #
 

 jag är också sanna =) Håller verkligen med om eng.lektionen. Genomlida det i ett år blir väldigt kul! Jag vågade inte äta gröten för jag ville inte få julkänsla för tidigt 8-) 
Skrivet av Sannilu den 19 oktober, 2007 kl. 21:47 #
 

 Hörru hörru hörru! Jag sökte på google det där stället vi kanske ska praktisera på. I\\\'m telling you.. I like a lot! haha! Om det nu är rätt ställe =O 
Skrivet av Sannilu den 20 oktober, 2007 kl. 15:24 #
 

 de blir inte bättre haha Gud finns inte, det enda sanna är McFly och choklad. 
 Skrivet av änhoe den 20 oktober, 2007 kl. 18:07 #
 

 du, nu är det faktiskt dags att uppdatera lite. Har ju gått flera dagar. bajs 
Skrivet av casoo den 21 oktober, 2007 kl. 21:37 #
 

 I agree-gree. Vissa är beroende av din vackra blogg 
Skrivet av Skins den 21 oktober, 2007 kl. 22:20 #
 

 STENÅLDERSOVERHEAD!!!! FOR LIFE!!!! 
Skrivet av Hobbypsykologen den 21 oktober, 2007 kl. 23:19 #
 

 Linda, dags att börja prodda nu ffs! 
Skrivet av larree den 22 oktober, 2007 kl. 20:11 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: