lindilus.blogg.se

Ass (synonym för back) on track!

Kategori: Gymnasietiden

Hallu i mössans alla hörn!
Efter den underbara upplevelsen av en långbensspindel krillekrallandes mellan boobsen ser livet lite ljusare ut. Ungefär lika ljust som en halvmogen citron från nordvästra Katmandu.

Igår springning 3 km på idrotten. Rätt proud över min insats, men fick seriöst cancer i lungor och övrigt andningsmaskineri. Börja träna igen frågetecken....jag kan inte bara sitta hemma för då river jag minst 5 kinesiska vaser om dagen. Plus att min mor kanske inte uppskattar mina dansföreställningar i vardagsrummet. Fast vem skulle inte göra det??

Idag iaf hade jag nog tänkt hänka på de andra töserna till SeniorB-träningen och bli piskad av min kära gulleplutt Cassandra. Får se hur det blir med den saken.

Schnappi schnappi... min mobil är färdiglagad nu oxå. Har inte hämtat den än dock.. kanske gör det senare idag :D Om den inte fungerar underbart bra denna går slår jag en slägga igenom skiten. Och när vi talar om slägga så kmr jag på att jag måste rensa stuprören på grannens katt. Bråttom bråttom..ses sen!
 
 
Kommentarer:

 du har inte alls kinesiska vaser hemma. jag vet! ;) bara riktiga kineser som får äga såna dyrbara saker. XD 
Skrivet av Ho-Man den 28 september, 2007 kl. 17:08 #
 

 Johoo.. jag har dom gömda under min pappas skäggsamling. Och jag är en riktig kines.. vi är ju kusiner you know ;) 
Skrivet av Linda den 28 september, 2007 kl. 18

Kommentarer


Kommentera inlägget här: