lindilus.blogg.se

But then again no!

Kategori: Gymnasietiden

(inlägg från gårdagen 9/9
Ja nu ska det va lite rött.. iiihiii! Känner mig lite nere...har gjort massa läxor såhär på kvällskvisten. Massive med Cambridge, religion och franska. Nere i sockorna..lr i trosorna.

Tränade småfisar idag från 11.00-14.30 = inte helt ok. Trött som en panda. Hade hellre vart kvar hos sömnbabblaren. Inatt va det babbel om spolarvätska..hah det va kuligt. - Men sluta tjata..förlåt men jag kastar fan upp dig på taket!

Casiluu hade ringit, men ingen Lindihop hade svarat. Sen skulle Lindihop ringas tillbax lite senare..då fanns ingen Casiluu som svarade. Plåtasken är inte med mig! Det kan ju ha vart nåt viktigt..typ: - Tänk om FakeJones skulle färga luggen blondare, hur tror du det skulle se ut?? LIVSVIKTIGA SAMTAL!!!

I hope you don\'t mind what I wrote down in words. But then again no!
Nu får det va nog med tangent-tryckar-reckords-försök... jag ska öva in ett asboring speech om mig själv som ska ligga på en higher level. Vem fan bryr sig om sånt lixom. Hjäääääääääääääääääääääääääääälp!!!!

Good luck with your new face
Tell me, tell me, tell it to my A-hole.
- Ånej!
Oh det är skönt!

Idag:
GRATTIS GRATTIS GRATTIS allra vackraste Cassandra Merbal Gert. Finally 18..mihhiii nån att mongodansa med. Hon fick en liten fin kaka av min mor, fett god.. hon fick lite smurf, som hon tydligen kallar det själv. Och icke att förglömma den extremt vackra hemsnickrade tavlan med 4 vackerheter. Magnifik gåva till den bästa personligheten I\'ve ever known.

Grattis oxå till Frida som oxå blir 18 idag. Även hon en mkt vacker människa som ska ha sig en turbo-bra dag. Congrats lövörs!

Annars är livet surt som en rutten morot. Skrattar iofs som en tusenfoting all the time, men fan va deppigt det är iaf..och segt. Plus att natur-töntarna muppade sig på Cambridge idag. Tittar ni ens på mig en gång till så spyr jag i era extremt töntiga ryggsäckar. Tvinga inte oss andra att sitta och tycka att det är kul att plugga..för vi kmr aldrig tycka det..tack!!!!!!!!!!!! And your lips...you shouldn\'t do that...

Nämen oj så kul.. nu blir det läxor..jippiiiiiiiii! Engelska och Naturkunskap. Asså jag har verkligen längtat hela dagen. Ska göra ett litet kalkuleringsschema så jag vet exakt i vilken sekund jag ska plugga vad så att inlärningen blir maximal.....ELLER INTE!!!!

P.s. Tnx to Larre-boy som mixtrade med the mobiles så jag fick the song. Piussi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: