lindilus.blogg.se

Ge mig ett får och en skalpell!

Kategori: Gymnasietiden

Some pics från kräftskivan. By: Larre, våran underbara mingelfotograf :D
 
Ingen särskilt rolig dag denna. Började med att jag försov mig = Jag blev arg! Sen Cambridge = jag blir uttråkad och får känsla av att jag är dålig. Sen ingen Cas i skolan = jag gillar inte när du är hemma. Sen andra saker som jag blir extremlessen på. (det är dock uppklarat nu) Helt enkelt en pissig dag.

Skulle behöva disikera ett får igen nu så man blir lite glad. Har iofs nåt som är bättre än inälvorna från ett får. McFly\'s nya låt The heart never lies är så vacker att man nästan bölar. Videon är oxå massive med vackerhet. Har gluttat så många gånger att ögonen blöder bambuskott.
//Some people run right into the fire// ÄÄÄÄÄÄÄÄlskar den mer än choklad!

Funderade ett tag p att gå ut och springa, men som de flesta vet så hatar jag det. Därför satt jag kvar här istället och skrev om Jane Goodall. Orka med en gammal subba som har samlag med chimpanser..haha!

Nej nu är jag klar här..vi hörs!
 
 
 
 
Kommentarer:

 med en kameraaaa i larrees hand blir allt magiskt och till konstverk som alla eeelskar ;D 
Skrivet av du kan ju gissa vem... den 24 september, 2007 kl. 20:18 #
 

 hur fan blöder man bambuskott? :O det skulle jag vilja se! XD 
Skrivet av Ho-Man den 24 september, 2007 kl. 23:18 #
 

 donka donka... 
Skrivet av Hallonnäsa! den 25 september, 2007 kl. 13:33 #
 

 Jag ska visa dig i nästa liv Homis! 
Skrivet av Linda den 25 september, 2007 kl. 21:50 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: