lindilus.blogg.se

In school

Kategori: Gymnasietiden

Pitt i pannan! Spanskan gick åt helvete som vanligt..Sänhoe, vi kanske ska öva lite mer. Eller kanske bara ge upp?? Haha, snacka om att vara sämst!

Right now lite engelska..Jane Goodall är heta grejor. Henne skulle man inte tacka nej till en lite halvmörk fredagskväll..eerhm! Och vart fan är min vackerhet i fasta form inte här?? Cäshoe, bring your black ass down here!

Ska nämna att Kviken sitter här och snackar loads of crap. Scgema på McDonalds och att Ella har amputerat sina ben. Den damen får mina lungor att dallra som ett gelehallon.

Nepp..nu kommer draken. Bäst att sätta igång med det hela. You and me Jane Goodall..4ever.

Löövlii..Snart kmr Änhoe hem oxå!
 
 
 
 
Kommentarer:

 nu är jag hemma och snart ska ja åka och träffa chris igen hihi ;) ses imorn lindilus 
Skrivet av änhoe den 18 september, 2007 kl. 18:48 #
 

 Vad fan, vi som är så bra på spanskilu. Eller okej.. men vi kan plugga mer.. det kan gå! Jag har inte börjat läsa historian än. Jag måste skärpa mig... igen. 
Skrivet av Sannilu den 18 september, 2007 kl. 22:25 #
 

 Jävla Anna.. jag vill ju oxå åka! D får dra med dom hem hit igen så vi kan fullfölja den där kvällen :D Historia vad då Säniluu?? Sånt tjaffs kan B** hålla på med! :P Puss på er 
Skrivet av Linda den 19 september, 2007 kl. 12:48 #
 

 hhaha ja han får ju gärna bo här hos mej;) 
Skrivet av änhoe den 19 september, 2007 kl. 16:55 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: