lindilus.blogg.se

Klia dig på skabbet Lill-Nippe!

Kategori: Gymnasietiden

Kenneth nya namn är Lill-Nippe alternativt bara Nippe..sååå vackert och oerhört passande. Så att så är det vettu!

Extremt tråkig dag som förgylldes en aning av mitt och Cassandra besök på toan. Blev rätt fint tycker jag nog. Geeklords finns det för några av!

Bolle & Elsie är här = pappa hänkar med mig inne i datarummet. Han e fan rolig som en skrattmås på sitt rätta humör. Skrattar så jag förblöder. Kollade lite Svullo och mobbade allmänna personer.
- Roooosmarie. :lol:

Har gjort klart massa skit nu så jag slipper i helgen och nästa vecka. Kmr inte ha feting tid lixom..för imorn ska jag upp typ halv 7 och svischa iväg på curso med Stina. Inte så taggad längre på att sitta där hela dagen. Men bara lite mer än 40 dagar kvar till lov nu. Och Niclas som vill gifta sig med mig och allt (inte haha), inte deppa ihop totalt.

Måste städa rummet och ta bort fult nagellack bara..sen är jag ganska planerad i plåtasken. Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: