lindilus.blogg.se

Kräftskiva och diverse

Kategori: Gymnasietiden

Igår vad det då kräftis hemma hos Skinny..inte helt ok, men oj så skoj! Jag hade köpt 1 (endast en) kräfta som jag döpte till Börje. Det va lite tjat om den där Börje ett tag..när han plötsligt döck upp på Skinnys tallrik. Olika människor kom..i omgångar typ, haha sötingar. Skriver alla bara för att det är kul:
Skinny, Cas, Lindilus, Sännilu, Lill-Nippe, Homis, Marcus, Larre, Kviken, Helajna, Micke, Mäddu, Pokis, Fluffi..tror det va alla ja. Fan va folk inte dök upp..jaja vi hade fett kul ändå!

McFly in the högtalare och Homis uppkastad i cheerbygg.
- AKTA MIN KINEEEEES! AKTA HONOM..LARRE..MIN KINES!
(Larre bara fotar vidare den jäveln, men..lite större mkt bättre, lite rödare mkt mkt bättre)

Lill-Nippe och Lindilus fnittrade gärnet som 2 storkar..snuttigare Nippe får man leta efter. Han girlfriend blev bjuden på mer än en av Cas som va på finaste bjussarhumör. SANNA KLUNKAR PÅ!!! Men det kanske inte Caszn kmr ihåg..lr hur är det med minnesluckorna raring??

Kviken skulle vidare på birthday-partaj, men hon behövde en ros till födelsedagsbarnet så jag slet av en ros från nån söt granne. Kvik blev så glad att hon började böla som en fågelunge. Sååååååå vacker!!

Sen försvann alla people helt plötsligt och kvar va Nippe+sän, Skin, jag och cäs. Eeeh så vi sov. Nippe skulle sova i badkaret, men guppade in till Cas istället. Jävla svikare!

Vaknade på topp idag allihop (a) och jag fick släpa mig iväg till träningen. Jag spyr på det! Efter åkte Tin och jag till SkogsKyrkis och hälsade på farmor. Vi hade skrivit varsit brev som vi brände så att farmor-askan kan läsa brev-askan. Det va ett fint moment. I <3 my syss.


Nämen nu får man väl typ gå och sova lr nåt sånt kul. Alla kukläxor gör så ögonen känns som tennisbollar. Imorn 8.15 = inte helt ok.
Over and out!
 
 
 
Kommentarer:

 Vacker kväll! <3 
Skrivet av Skins den 23 september, 2007 kl. 22:25 #
 

 underbar kväll! :D hoppas det händer igen. :) det här måste upp på bloggen. :P 
Skrivet av Ho-Man den 24 september, 2007 kl. 14:32 #
 

 dä va fina grejjer... jag färgar håret... lovely rött... 
Skrivet av Hallonnäsa! den 24 september, 2007 kl. 23:34 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: