lindilus.blogg.se

Massive inlägg..as in them days

Kategori: Gymnasietiden

Vem fan har hittat på att vi ska ha lektioner som är extremt långa?? Är det seriöst nån som tror att jag kan sitta tyst och stilla som ett snällt litet snormongo-barn i 1 tim och 35 min....för att sedan gå till en lektion som är 1 tim och 25 min???????? JAG KAN INTE DET!!!!!!!!!!!!

Åh suck... skolan ska ju sluta så sent oxå. Kunde inte gå på träningen igår bara för det. Fick lämna Stina själv med alla de små barnen. Megasynd om henne..men vad gör man inte för kärleken till vishet. Lol! I helgen är det iaf friståendekurs för oss två gamla godingar. Det kan faktiskt bli rätt intressant. Lördagskvällen kmr dock bli ännu mer extra ordinär..får vi hoppas iaf.

Later on iaf så va jag med Martin. Kollade på Shrek 3.. asså drak/åsne-bebisarna är ju så söta att man vill klämma sönder dom. Gullig liten film tycker jag nog.

Hann med lite riding along in my automobile oxå innan lillgrabben behövde gå och sova. Mitt hår va smutsigt!!

Känner nostalgiska småvindar fladdra i mina näsborrar.. det här inlägget är typ så som jag höll på förut. Med massa bilder och mojjs. Det är allt lite mysigt..fick bara sån lust att smeta in massa onödiga pictures. C-face säger ni, men jag säger: Tell it to my A-hole!

Idag ännu en extremt painful dag i l\'école. När dagens höjdpunkt är fiskpudding kan ju inte resten va så mkt att kasta in i den sönderbarrade julgranen.

Missade bussen i skolan och fick vänta till 56 (massive long time). Sen skulle jag ta ut pengar för att kunna blutta in pengar på mobilen. MEN JAG HADE INGA PENGAR PÅ KORTET!!! Fan jag hatar det, är trött på det. Kan bara studiebidrag och den där lönen komma så att jag kan använda min mobil och köpa små roliga saker? Men nej.. så då missade jag bussen i centrum oxå. Skolan slutade 15.25...jag kom hem typ 17.00.. VAD HÄNDER MED VÄRLDEN??? Jävla pandamamma!

Nu har jag ventilerat kolagrottan lite (kan misstolkas som att jag vart på toa, vilket jag inte har) så det känns en aning bättre. Ska gå och glutta idol och sen scrubs. En såndär sitta-och-titta-på-tv-hela-kvällen-kväll som när man va liten och inte hade några läxor.

Sen måste jag ju bara säga att Madde och jag har gudar som är fett bra kompisar. Bang..hur känns det?? Ett Shivas-märke i pannan är inte alltid skönt! Notera att det finns olika typer av ost!
 
 
 
Kommentarer:

 you on crack or something? =D 
Skrivet av Sannilu den 13 september, 2007 kl. 17:18 #
 

 solen steker feta vindar i bananen! glöm aldrig det syrran! blev cazn gla för presenten? och du! hur gick de me le crönique??? 
Skrivet av Hallonnäsa! den 13 september, 2007 kl. 18:09 #
 

 Cäs blev mkt nöjd..verkade det som iaf. Man kan ju aldrig va riktigt säker. Den färdiga versionen av krönikan ska lämnas in idag så det lär väl ta ett år att få reda på skiten. Och sännily.. om du vill ha ett par roliga tabletter är det bara att säga till ;) 
Skrivet av Linda den 14 september, 2007 kl. 07:40 #
 

 haha nu har jag äntligen funnit din blog. fan va ägit, vill faktiskt ha ett shivamärke rakti pannan nu. annoyinly much! 
Skrivet av Mädelini den 14 september, 2007 kl. 20:36 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: