lindilus.blogg.se

Orka vara dryg!

Kategori: Gymnasietiden

Ännu en dag grå som den gråaste lilla gråsparv. As you fattar är det mkt grått just nu.

Skolfoto idag och såklart fick jag stå med dåliga hårsidan mot kameran. Vad gör Gud när han behövs?? Jag och Cäs körde med våra porslinsgubbar as we\'ve said for years now. Vet dock inte om det förskönade oss det minsta.

Annars bara massa skit. Sänni och jag har haft diskussioner och samtal över msn och tillsamman workat out den där svenska-uppgiften. Är fan nöjd med min insats, ibland är jag faktiskt rätt bright. Larre och Cäs kan tacka oss senare med ett dussin krokodilägg lr liknande.

Fan va jag lövar Carolina Gynning! Älskade henne i BigBrother, älskar henne fortfarande. Så totalt jävla underbar.. snacka om att skita i vad folk tycker. I\'m a big fan!

[quote]Hon borde få ett paraply uppstoppat i tarmen och sen när det är väl instoppat fäller man upp det.[/quote] Lindilus pratar lärare.


[quote]When you play to much with your instrument you might get AIDS in your fingers. [/quote]
Nippe och Lindilus livar upp CAE-lektion

Och den där feltränade jävla wannabe-turken med 5 kg blinbling...sluta svassa runt som om du är värsta hunken. Orka vara dryg!
 
 
Kommentarer:

 Gjorde han nånting på religionen igår? Såg ut som att han gick fram till Cassandra och slängde ner hennes jacka på golvet, men jag menar... Så konstig kan ingen vara. =D 
Skrivet av Sannilu den 27 september, 2007 kl. 17:31 #
 

 Skulle inte förvåna mig dock.. han har ju inte alla blodplättar i rätt urinrör. 
Skrivet av Linda den 28 september, 2007 kl. 16:18 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: