lindilus.blogg.se

6 timmar

Kategori: Gymnasietiden

Som den extrema bloggnörd jag är känner jag att jag måste skriva ett inlägg till idag. Annars kanske mina lungartärer spricker av för mkt morötter i köttfärssåsen.

Dagen blev inte den bästa.. Nippe behagade inte dyka upp till filminspelningen så vi kunde inte göra klart idag. Imorn kunde jag ha börjat 14.15, men måste istället åka till fittbyggnaden kl.11.00. Tack så mycket, den sitter fint i hjärtroten. j¤#&%rf ¤%5fi(=)"

Nu ser jag här att det finns ett band som heter OLA & POTATISARNA..det verkar vara nåt i min smak. Potatis är ju gott i munnen så varför inte i öronen oxå??

Träning senare och jag kan ju säga att gummibanden och 2km inte lockar alltför mkt idag. Sitter hellre hemma och lyssnar på denna underbara dam. Detta är talang! 



Kan trösta mig med att Buppis kommer hit efter träningen.. måste typ sova då, men iaf. Hinner kanske plocka lite löss från hans strumpa eller så.

Men hörni..vartfan e Cas??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: