lindilus.blogg.se

Ångest

Kategori: Gymnasietiden

Högerfickan uppe! Där pillar Cas runt för att hitta min mobil. Vi sitter i bibblan yttesrt uttråkade och försöker förbereda oss för projektredovisningen senare idager. Det hela resulterar mest i mer ångest och lökluktande stortår. Det fina med kråkpastillen är dock att vi är fria från Italien ända tills kl. 18.00 ivkäll då vi ska ha middag här i skolan. Lyckan är total..or not!

Igår hade vi ett extremfult partaj i Nyboda med alla inblandade.. Diverse italienare slemmade på alla svenska flicka de kunde komma åt och smurfet tog slut fortare än fortast. Kanske för att några mindre roliga själar gömde undan och smuttade i all hemlighet. Kasst!

- Skinny, får jag titta på dina ögon?? ... Åh jag ser mig själv i dina ögon, fan va snygg jag e!! :lol:

Nämen nu tror jag att det blir rakblad och överdos av tabletter. Jasså du har en slida?? Det har jag oxå..best friends 4-ever then!


Imorn åker de jävlarna = Lycka for real!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: