lindilus.blogg.se

Bluemark & dega pantalonger

Kategori: Gymnasietiden

Jahaja! Här sitter jag som en pösig munk och hoppas att Kina ska bli invaderat av Polen så att man kan få sina jävla frukostflingor nån gång. Kinapuffar och små mögliga vantar..jag e trött och uttråkad. Men jag har iaf gjort den ytterst flummiga analysen av Hemmingways ultra-äckliga lilla berättelse Hills like white elephants. Hur obetydelsefull den lilla stycket med bokstavskladd än är så känner jag mig nöjd i hjärtat med mitt performance.

Träningen var oerhört seg i muskulatur-strukturen. Fick feeet smäll på ögat som börjar få en fiiin färg. :lol: Jag, och säkert även andra medmänniskor, kände mig som en sexuellt frustrerad barrakuda (?). Det ultimata skulle ju va att någon gång få känna sig som en välsvarvad plattfisk, men det får bli om jag överlever 2 km-joggen på onsdag. Be för mig!

Har precis läst bockarna bruse.. fet saga! Läs den om ni har tråkigt..så får ni ännu mer tråkigt. Mohahahaha!

Ses i ett senare skede av livet.. imorn e det skola igen så det är väl bäst att slå pannan i kudden. Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: