lindilus.blogg.se

Bullar..dagens ord??

Kategori: Gymnasietiden

Hemma från träningen igen.. lyckades springa de 2 km utan större cancer-attacker, men uppvärmningen efter va ju bara så extremt lökig. Ville hänga mig i ett av de gröna gummibanden!!! Dock räddades atmosfären av bläck-mustascher i facet och blötläggning av Cassies ass. Som tur va kunde hon torka det i handtorken på invalidtoaletten. (video finns att glutta på för intresserade)

Engelska-läxan är värre än jag trodde. En nackdel är ju att boken jag ska skriva om inte ens är utläst. Är på sidan 63 av 252 så nu får jag peta mig rejält mellan näsvingarna och låta fantasin flöda. Jag älskar ju den här boken för dess detaljrika miljöförklaringar och annorlunda tema..låtsas vi!

Nu har Anders lyckats med det omöjliga..eller så såg sprayblog-folket mitt arga öga och bestämde sig för att fixa problemet innan de gjorde stort i kallingarna av ren rädsla. Personligen tror jag att det är Anders som besitter en stark magisk kraft, som dödar alla som inte kan göra en baklängeshjulning i motvind.
Andz - säger:
Känner mig bara inte så magisk
Linda säger:
Det gjorde inte Harry Potter heller innan han fick brevet.. vänta du bara!!

Hoppas nu att alla andra små tomtar ute i landet oxå kan kommentera så att jag slipper känna mig så extremt mobbad och ikke poppis som jag gjort den senaste tiden. Tog nästan självmord med en spade igår för att det kändes så tungt..NOT! Men nu blir Skin och Cas lite glada kanske.?.. sötare hasselbullar får man leta efter!!

Sen ska jag meddela att Rickard är min söta lilla solbulle. Jag tycker om solbullar VÄLDIGT JÄVLA MKT!! Man kan mosa ihop dom så att dom blir helt platta och sen äta på dom.. så perfekt rund form. Så imorn efter skolan vet du vad som väntar min lilla solbulle.. platt som en pannkaka kommer du att bli. Me love u long time!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: