lindilus.blogg.se

Butters

Kategori: Gymnasietiden

Grattis Marcus som fyller 18 små tårtor idag!

Uuussch.. mamma och jag pratar mediciner. Får bara tragiska attacker i hjärtroten. Egentligen är det ingen idé att det finns sjukhus för om man inte är gravt döende så gör dom ju inte direkt nåt ändå. Ger personen en spruta för malaria och hoppas att den ska funka mot vilka problem det nu är man har. Uuuusch!

Tisdagar e ju inte direkt favoriten i skolan och det blir ju inte direkt bättre när inte min make Cassandra Göran Karlsson är där. Dock piffade min sötis upp dagen med ett snuttigt samtal. Ska nog guppa hem till honom imorn, men då får jag fan pilla mig i nacksinnet och göra de här jävla läxhögarna, som snart är i nivå med Mount Everest. Ska bara nörda runt med massa onödigt crap först... och då vet vi alla hur resten av kvällen slutar.

Tjejer med stora bröst är korkade...Sen är det bara så att jag har en ny kärlek i mitt liv: Butters från South Park. Asså påriktigt!!! Kan man vara kär i en seriefigur så är jag nog fan det. Han e sååå söt att mina näsvingar fladdrar ikapp med måsvingar i solsken. Lululu I\'ve got some apples..



Up up and awayyyy..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: