lindilus.blogg.se

En blodig söndag

Kategori: Gymnasietiden

En till helg är borta PÅ vinden och inte fan är man smartare i hatten för det. Ingen träning i fredags va ganska gulligt i ögat dock. Åkte till min lilla solbulle efter skolan och hmm... typ kollade på konstig film jag fick mardröm av. Gosesnosade med vovven oxå = jag blev glad i näsvingarna!

Efter att ha pluggat lite körkortstjaffs med Buppis var det dags för lördagens stora tillställning. :lol: Jag, Cas och Skins åkte in till stan och... ja eehh.. vi va i stan helt enkelt. Satt på en trappa, satt på ett stenlejon..ni vet det där vanliga. Det extraordinära va dock att vi såg Blondinbella på tunnelbanan.. herrjöstanes vilken grej att berätta för barnbarnen. Hon såg faktiskt riktigt gångbar ut i verkliga livet, men bara på onsdagar kl.18.26. Efter den trevliga trippen åkte vi hem.. en helt jävligt fin kväll á la geeklords. Me löf u! <3

Kvällen slutade med att världens pluttigaste hunk gick med på att ladda ner Dirty Dancing och genomlida den medans jag satt med hjärtat fladdrandes i hårfästet. Shiet va jag diggar den filmen.. vi måste skärpa oss Cas och komma back on track med sista dansen igen. Det är ren allmänbildning att kunna den!

Idager va det träning igen.. utöver de vanliga blåmärkerna och muskelfebrarna dödades Jennifers näsa. Efter en knaprig pyramid rann det bastanta mängder blod lite här och där. Men det är inget som inte kan stoppas med ett par tamponger och lite vaselin.

Luktar det krabba från stortån nu igen?? Jahahja.. då blir det badrummet för alla inblandade. Tjoppi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: