lindilus.blogg.se

Fuskis! :D

Kategori: Gymnasietiden

Jag är ett med mitt fett! Det är mitt nya motto, som jag ska följa för att bli en ljusare själ och komma till himlen.

Träffade sötaste hunken i centrum i morse. Det gjorde mig såklart massive glad i höger näsvinge, men det gjorde mig oxå försenad. Men spanskan gick fan bra. Bokgrejset på engelskan oxå..people sa att det lät som om jag hade läst hela boken iaf. Nice! Dock fick vi tillbaka inlämningen om De vita elefanterna. Jag fick inte min text för jag hade fuskat för mycket. Pandamammor och helikoptrar!! Haha, helt kul eftersom Cassandra använt samma sida. Ingen idé att vara arg i ögat över sånt underhållande trams. Det är bara att göra om skiten och skriva om cp-boken så att man kan gå ut och sola om det finns nåt kvar av den här jävla håltimmen.

Har även haft en fin liten session med sam-klassens vackra pöjkar. Once again fick jag höra att jag är lik Ika i rutan. Bra eller dåligt..hmm :lol: Lilla griiisen!!

Lukta hej Bob!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: