lindilus.blogg.se

Helena är tjej!

Kategori: Gymnasietiden

Läxberget (tänker på venusberg) är större än vad jag trodde, spanskan tar kol på alla daggmasker i buken på mig. Har nu gjort 6 sidor grammatik, översatt en dikt och försökt förstå veckans text med mindre lyckade resultat. Kvar återstår ett grammatikpapper och en översättning av Bockarna Bruse. Börjar känna små ångestattacker komma ryckandes i näsvingarna när jag gluttar i kalendern. På torsdag ska idrootuppgiften in (har ej börjat på), på tisdag ska eng-boken vara utläst (har ej börjat på) och veckan efter det är det projektinlämning (har ej börjat på). Tycker mig kunna se nån typ av mönster..hmm.. eller så är det jag som har lite för mycket ugglor i stortårna.

Skoldagen va inte direkt mycket att hänga i äppelträdet. (Där ska det iofs bara hänga äpplen och allehanda löv) Vi diskuterade mösspåtagningen och Madde var full av extas då hon hejvilt planerade idén om att göra en film-trailer. Helena drogs med av Maddes tankeflödning och kom fram till den extrema upptäckten att hon är tjej. :lol: [quote]Nämen vänta.. jag e ju tjej!![/quote]

Under psykologin var det geeklording på hög nivå.. sånt här ska man fan inte kunna egentligen. Men fan va jag lövar det mina söta nördar!
[quote]- Va heter Ginny\'s första pojkvän?
- Michael Corner
- Va heter mamman??
- Kendra
- Hur stavas Lunas pappa??[/quote]
Ska bli spännande att glutta in er religion.. hahaha jävla nördar :lol:


Ikväll blir det massa slit i gummibanden igen..träning träning every day, that\'s a lövly price to pay. Hey hey! (för de som vill kan jag sjunga den med melodi för en mindre summa pengar). - Men vem e det som klampar på min bro?? - Det är jag, fetaste Bocken Bruse..jag vill att du ska äta upp mig för jag e så fet att jag är helt deprimerad och vill ta självmord.

Hahaha..livet alltså!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: