lindilus.blogg.se

Italien anländer...

Kategori: Gymnasietiden

Tillfälligt avbrott i kolgruvan är fixerat och vagnarna till Säffle har åter tagits i bruk.

Kom precis hem från en jävligt sjuk Rickard(aka Svettnisse). Gav honom lite Ben&Jerrys Cookie Dough bara för att jag e så snäll i mössan. För alla vet ju att man mår så mycket mer soligt i ögat av glass när man e sjuk, fet eller allmänt sugen på nåt att äta. Soligt i ögat är det dock icke att inte träffas på typ en vecka. Ungefär lika illa som att trampa ihjäl en buggande flamingo.

Och appropå bugg så måste nämna att idrotten idag va extra skojsigt. The Geeklords dans va ju bara så melodiskt penetrerande. Det sista steget fick sannerligen svettlökarna att öppna dörrarna för omvärlden.

Imorn händer då det vi så mkt såg fram emot för ett tag sen, men nu helst bara vill slippa. En bit av Italien anländer hit till Tyresö i form av de allehanda utbytesstudenter vi bodde hos för ett år sen. ETT ÅR!! Vad ska vi prata om, vad ska vi göra, hur fan ska detta gå?? Anna har ju redan sitt planerat: gifta sig med den jointrökande bilgalningen som hon så länge velat. :lol: Jag känner bara en stor ångest inför det hela.. det blir som att passa barn, och det är inte riktigt min grej. Har iaf kommit på att jag ska bjussa på pannkakor nån dag. Men hur gör vi med dom under träningen imorn..vad ska vi göra på lördag..och på söndag?????? Hjärnan kriverar av diverse molnbyar i nordvästlig riktning. Kan även hända att en del regnskurar hopar sig i öst.

Men nu ska jag nog trippa bort till min säng, som en ballerina utan stortår, och skriva en lista över saker man kan prata med stackaren om. Jag brukar ikke ha något problem med att prata, men i detta fall känns det som om en lista kan komma väl till pass. Wish me luck!

Fortsättning följer...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: