lindilus.blogg.se

Oh ah marmelad!!

Kategori: Gymnasietiden

Nämen äntligen... har dumpat min italiano hos de andra svettiga gurkstavarna och har nu a moment of freedom framför min käre gamle dator. Ögonen håller på att falla samman av ångest och planering av dagarna. Samtidigt faller kroppen ihop av diverse träningar med Caszns snuttiga lilla lag. Det är fett kul though! Ikväll är det 1,5 timmes styrketräning. Sedan studsar vi som svettiga bananflugor in i Torvallas väldoftande duschrum. (old tungelsta-style) Sen griper vi tag i varandra och kubbar i vildaste trav till bussen och möter vår smalaste vän för att gå på Froids skiva. Kan bli kul i kaluffsen. :D

Jaha..nån kanske vill höra en liten sammanfattande snutt av de föregående dagarnas aktiviteter. Den ångest vi känt och känner kanske inte riktigt kommer träda fram genom tangenternas plastiga yttre, men så är livet.

Fredag:
Efter lång jävla väntan utanför skolan kom bussen me de små skorstenarna som genast började röka som galningar. Cas och jag tog med våra vackerheter till donken och sedan vidare på träning. Min 1:a träning med srA. Dom ruttnade uppe på läktaren och jag hade feting skoj. Mohaha! På kvällen tappade vi bort oss i vår egen Stockholms stad och satt med alla italianos och degade på ett café. Kvällen avslutades med 3,5:or från 7-eleven till de små liven.

Lördag:
Vi dumpade av människorna inne vid Gullmars så de kunde tråka&frysa @ Waxholm och Skansen. Själv skuttade jag som en bäver hem till Rickard och mysispysade tills det blev kväller. Mkt ångest och fix och trix hade pågått om hur vi skulle fixa en trevlig kväller. Då ställde världens bästa Anders upp och bjöd oss till Tungelsta. Har saknat de små stugisfesterna. Vi åkte dit och bjussade Italien på diverse alkoliserade flytningar och det hela blev riktigt lyckat. Vi dansade som bisonoxar och hemvägen va sjukt rolig. Snygg-Daniele hoppade rakt in i en buske och va otroligt underbar. Federico spydde = vårt mål uppnått.

Söndag
Ingen jävla sömn här inte lilla gubben! Drog med oss de otroligt trötta smågubbarna in till stan och dega runt i 100 år. Dom käka helt otroligt massiva portioner på McDonalds och rökte enorma mängder som vanligt. Cas och jag dumpade våra 2 bölder och åkte till träning. Fångade skruvar och diverse = kul i ögonen! Strechen i brygga var dock inte helt ok..mina axlar har gått av på mer än 511 ställen. :lol:

Idag:
De gluttade på världens mest meningslösa historialektion. Alla bara satt och hängde som döda flourtabletter. Sen va det lyriktävling i aulan och det va ju inte heller en stor succé direkt. Tiden går när man har fötter så nu sitter jag här och bara känner frihetens vingslag fläkta i fejjan. Ska bestämma kläder till ikväll och förbereda mig mentalt för styrketräning. Jag e rädd i ögat.

Skriver så fort jag dumpat min lillkille nästa gång..mohahaha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: