lindilus.blogg.se

Pendeltåg

Kategori: Gymnasietiden

[quote]Det är något fel på dörrarna.. så fort vi inte åtgärdat det så åker vi. (stabilt sagt)[/quote]
Asså fan va jag är emot pendeltåg just för tillfället. Inte bara för att de luktar häst (på riktigt..lukta när ni kmr in på ett) utan för att tåghelvetet vi skulle ta till träningen inte behagade att fungera så vi fick gå och vänta på extrabussar som aldrig kom. Kom bara sådär en 40 minuter försent. På träningen knastrade mina axlar som en osmörjd osthyvel och det gick ganska piss att bygga. Men livet är som det är! Jag och Patte hade iaf ett trevligt djupt samtal på bussen hem och jag fick agera modell då lill-killen tycker att jag har för några bilder på bloggen. Fan va det ska gnällas jämt!
Skulle ha vart bilder här dårå, men eftersom sprayblog är det värsta pisset i världen så funkar det inte idager..alltså återkommer jag med dem senare. Tack för visad hänsyn och välkommen åter!

Jaha..nu måste jag hitta en mobil till Buppis som jag tycker han ska köpa. Han måste tydligen ha en ny även fast han har en som fungerar oooh så bra. Ska välja den mest rosa och glittriga mobil jag bara kan hitta bara för att han är min fredag.

Nu ska jag duscha både mina tår, ögonbryn och övrig kroppshydda. Detta för att slippa komplikationer med vaktmästaren imorn. Han brukar klaga på att jag luktar krabba. Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: