lindilus.blogg.se

Pesto fåevvah!

Kategori: Gymnasietiden

Hej jag heter Linda och jag blir dissad every day..haha! Satt och väntade på Rickard vid bussen igår..i kanske 40 minuter. Dansade en helt flowy dans som fick fötterna att dallra av lycka. Höll på med det i 20 minuter innan jag kom på att folk faktiskt bo rätt nära och antagligen skulle ringa narkotikapolisen om de såg mig. Ingen Rickard satt på bussen så jag vandrade hemmåt ensam och dyster. Dock ringde Cas och läste upp gamla dagboksinlägg från när vi precis börjat gymnasiet. Fällde en liten tår av vackerhet.
[quote]Om Larsi står med asset åt hennes håll så är det hon som har läget[/quote]
Låg i sängen sur som en uppstoppad sillhane, men fick tillslut sällis av mullvaden som kom med nästa buss. Mullvader tål ikke ljus och sover konstant = Rickard.

Idager guppade jag till skolan för att filma in de sista 2 scenerna i min absoluta hatfilm. Blir bara massa tjaffs och äckel.. en jävla massa bossin\' around och hatiska känslor. Men nu är det ganska mycket över iaf..bara själva mösspåtagningen kvar.

Sprang hem och åt en pan pizza med mozarella och pesto (viktig info, så skriv upp!). Den va god som en klubba med saffranspastiller! Jag vill fylla mina strumpor med pesto..så mkt tycker jag om det. Men innan jag gör det måste jag skriva projektrapporten, som ska vara inne imorn. Har haft sen i september på mig, men såklart börjar jag dagen innan den ska in. Tack Skinny dock för the helping hand. <3
Men jag hoppas att du med "min marängtårta" inte menar klicken jag lämnade i ditt badrum i onsdags..för då kanske du borde gå och tvätta framtänderna...snarast!

Ha en trevlig resa!
 
 
 
Kommentarer:

 NYKTER VUXEN??? HAHAHHH 
Skrivet av KATTPISS den 30 april, 2008 kl. 12:00 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: