lindilus.blogg.se

School is not a pool

Kategori: Gymnasietiden

Smutta muttan.. den e precis där!
Första dagen efter lovet och mardrömmarna hopar sig i pannloben. Ångest inför läxor och italienare blandar sig med uppstötningarna från smaksensationerna i matsalen. Då är det inte mer än rätt att smeta en taco-tallrik i facet. Cas och jag instämde i den tankegången och smällde i oss en varsin under stressade operafanfarer. - Hey you..I\'ve got a plane to catch!

Jag e så trött i ögat att jag knappt känner igen gårdsfolket. Kom hem från inventeringen, på Willys i Bromma, för typ en timme sen och har suttit som en knastrande blodigel över grammatikboken i spanska. Fan va skolan får en att må dåligt! Efter att ha räknat diverse såspåsar, glassburkar och stillahavstorskar e man fan inte sugen på att plugga som en sugga hela natten. Får iaf skjuts to school imorn av mami.. thank you!! <3

- This is a bus!
- Are you siiirious??
- Yeesss..look around you...siiriously, this is a bus!

- Har livet vänt upp och ner på ditt ögonlock??
- Nej, det är ögonlocket som har vänt upp och ner på mitt liv!
(Skinny mobbas på tunnelbanan..förlåt raring men du vet att min verbala öppning bara måste yttra sig alltför ofta)

Och om nån vill förvara nåt så har jag ett ypperligt ställe för både små och stora saker. Kan bli lite kladdig, men är förvaringsplatsen under navelhöjd så får man fan räkna med det.

Nu måste jag nog sova tror jag.. fast har mkt kvar att plugga. Skulle sitta pörfa med en time-turner nu. Hermione, where are you???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: