lindilus.blogg.se

Geeklords <3

Kategori: Livets lilla gång

Eeeeh heeej!

Mucho stor lycka att återförenas med de andra 2 medmänniskorna af the Geeklords. Så stor lycka att jag stannade efter träningen och tittade på deras välformade klyftor när de skuttade runt med srb. Jag gillade verkligen Maddes rövsucker-style att ge bullar till tränarna. Host host, låt mig bli topp, host!! :lol: Ser, hur som haver fram emot, att gosa med mina små bönor imorn och kanske stryka mina trosor med Caszns nya strykjärn. Har hört att det ska vara jättebra!

Annars är det väl mest Zoo Tycoon 2 som fifflas med för tillfället. Sjukt mysigt litet spel där man bygger en park med söta djur. Jag gillar såklart flodhästarna mest och de sköna meddelanderna man får som varnar för olika missöden i parken. T.ex: Djurskötare kan inte nå den medelstora bajshögen! (Vad bra att man får veta att det är en korv i storlek medel)

Imorn ska jag upp tidigt och, med hälarna lätta av lycka, lubba iväg till Hornstull med vind och vårblommor susandes i håret. Fast i verkliga livet kommer jag under allehanda stön och ångestattacker såsa mig till diverse bussar och halsova som en dillstuvad hummer. Hoppas det inte är alltför mkt folk så att man slipper bli hotad till döds för att en servett inte har rätt vikning eller för att en bussremsa är orange och inte grön.

Aja.. life goes on..
 
 
 
Kommentarer:

 SHIT DU KOMMER BLI SÅ RIIIIIIK! DU FÅR BJUSSA MIG PÅ NÅT NÄR DIN FÖRSTA LÖN KOMMER!! Tänk på att jag är fattiga studenten nu!!! 
Skrivet av catrin den 30 augusti, 2008 kl. 11:41 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: