lindilus.blogg.se

Hej Gunilla, jag mår illa!

Kategori: Livets lilla gång

Hallå i stugan!

Inte en helt smäktande dag om man får uttrycka sig som man vill, och det får man.. Öppeliöppnade själv på jobbet idag och allt gick som mätta plättar ända tills kortläsaren fuckade upp. Pratade med nån brytande böna på Help Desk.. hörde knappt va hon sa, men jag antar att det är så det ska vara. När det lilla problemet var ordnat satt jag och läste fetingboken med Nemi. Asså hon e så sjukt jävla rätt. Fnissar så jag nästan gör i brallan.

- I vasernas värld är det här en konstig och lite överviktig gnu. Jag gillar den!

Allteftersom dagens timmar rullade i snigelfart, med tillhörande slem, blev min panna varm som rövsvett på flygplan. Mådde så jävla piss ett tag att jag gick in på toan i rädsla för att spy upp matlådisen. Inte mysigt jag vet, men mina croissanter blev ju bra iaf.

Väl hemma svettig och jävligt mkt sjuklingtrött insåg jag att jag tagit med nyckeln till boxen med mig hem. Så det var bara att bege sig igen (fällde en tår som ett riktigt mobbat barn), men som tur är har Ricky världens sötaste far: STIIIIIG! Han skjutsade mig hela vägen fram och tillbaka så nu sitter jag i stugan och lyssnar på Katy Perry och smetar fingersafter på tangenterna.

Sa jag att jag ville prata om nåt vitt??
 
 
 
Kommentarer:

 hhahahahha börja du böla??? jag mådde oxå alltid illa i den där butiken, tror det har något att göra med den mystiska spyflugan som aldrig dör att göra!!! Har du inte sett honom än?? hehe just wait, you will seeee!!!! 
Skrivet av catrin den 07 augusti, 2008 kl. 22:03 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: