lindilus.blogg.se

Jobb

Kategori: Livets lilla gång

Lite för tröttig igår för att skriva så jag sammanfattar det stora hela nu på sådär en tjugo böjda och fem raka.

Gårdagen började med en träning som inte gick alltför smärtfritt då hela min kropp är en muskelinflammation. Har ALDRIG ALDRIG ALDRIG haft sån här träningsvärk, och jag har haft det ett större antal ggr under mitt fagra liv. När träningen va slut och Froid and moi letat färdigt efter en Jennifer i manskropp guppade jag vidare till Pressis för ett första pass. Näsvingarna fladdrade av nervösa kramper, men allt gick enligt planerna för det mesta. Tin kom och hjälpte till med stängning och en overfull påse med bullar släpades hem till min frys. Hehe...

Imorse gick jag upp 04.50 och tryckte i mig lite frasigt rågtjaffs och följde med far på ett åk så jag slapp åka buss. Jobbade loss till 15.00 fick smärre panik då jag hade minus i kassan. Dock läste sig livet till det bästa och jag har rusat hema till Rickards hus innan jag måste hem och sova igen inför åter en mardrömstidigt morgon.

Nu sitter Rickard och filosoferar om Pressis.. om pengar och tidningar och massa pluttigt tjaffs. Han ser ut som en koala by the way och vi ska äta pasta som två lemurer. Av för mkt blad blir man hög. Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: