lindilus.blogg.se

Knark är bajs!

Kategori: Livets lilla gång

Pressbyrån Hornstull är inte riktigt min grej.. fittigt otrevliga människor och knarkare som sover på golvet.. USCH i brallan! Tog dessutom 511 år att stänga idag och jag blev ofräschare för var minut som gick. Lovar att jag inte doftar julafton just nu.

På väg hem från bussen såg mor och jag en grävling. Jag menar hur ofta har man sett en sån? Det var första gången jag såg en i rörelse och inte liggandes död på vägen. Den var ganska liten och söt.. en söting grävling..tjing tjing!

Bäst att gå och slå hårtottarna i huvudkudden nu för imorn är det dags igen för att få mer otrevligheter kastade i fejset. Nån gång innan 7 ska min nuna åter se dagens ljus. Lev väl och må ikke vattnet stiga dig åt huvudet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: