lindilus.blogg.se

Kräftis..när??

Kategori: Livets lilla gång

Hur gör vi med kräftis frågetecken????
Kan alla meddela hur vi vill göra??!!? Imorn kanske blir lite kort varsel,s om det heter på vuxenspråk. Skulle va muse om vi alla kunde samlas och ha hattar på huvvet och bryta nacken av djur. Bestämelser måste göras! Jag och Cassandra önskar gå från boreass-stadiet till stadiet då man har det lite för kul. Eller kanske stanna på nåt stadie innan det.

Skönt att vara ledig idag efter en mystifik dag på jobbet då jag bland annat kom försent tack vare de underbara anslutande Tyresöbussarna som inte ansluter till varandra. Är det svårt att vänta in bussen man ska vänta på???? Undrar va det är man får lära sig på busschaufförsutbildningar egentligen. Dagens samhälle alltså..riktigt jävla boreass och nightmare fuel!

Har gluttat på kines-OS som idag bjussade på herrarnas kval i gymnastik. Sånt som borde visas oftare på TV.. och så borde Nemi bli serie på TV. Hade gluttat ögonen ur mig varje gång. Fast nu e det för mkt svammel här känner jag så det är bäsdt jag inväntar Casilduws fagra fotsteg. Hon anländer om cirkus en timme.

Bye!
 
 
Kommentarer:

 jag anser att måndag är en bra dag för kräftförtäring 
Skrivet av kvikmodern den 10 augusti, 2008 kl. 01:23 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: