lindilus.blogg.se

Lärrigt lonely

Kategori: Gymnasietiden

Hellu!
Sitter hemma hos Martin.. ingen annan här. Är lite rädd i öronen och jag undrar vart brandsläckaren är.. Fundar på att sova lite till annars kmr jag inte va helt ok sen i skolan. Diverse skrattutbrott och allt det där ni vet.

Har på mig nageltrångs-skorna så jag ber till flygekorrarna att det ska gå bra så jag slipper ännu en vecka med extremly pain in my bigtå.

Jahapp, vad ska man hitta på här helt själv..städa lite kanske, mohaha! Det finns en asfin rosa filt här bara så alla vet.

Ska nämna den mystiska, men trevlige mannen från Peru jag träffade igår, Italo. Han frågade mig vid bussen om jag pratade spanska..sen babbla han på som fan. Jag blev på så bra humör serru..sen gav han mig ett manzana (äpple) som jag inte vågade äta. Det slängde jag senare påväg hit. Är lite bekymrad över att det ligger där helt själv. Man kan ju hoppas att det glider förbi nån som kan äta upp det.

Skrivs mer senare då?? Ok, bra!
 
 
 
Kommentarer:

 jag har tråkigt.. som fan... 
 Skrivet av Hallonnäsa! den 27 augusti, 2007 kl. 11:30 #
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: