lindilus.blogg.se

Life sucks!

Kategori: Livets lilla gång

Livet är som en hårdsmält ost som passerat sitt bäst före-datum med flera mils avstånd. Vissa har probs som heter duga och fluga och jobbet e ungefär lika kul som att ha utedass och få flugor i de bakre delarna. Tro mig..jag vet hur det känns! Vi borde få medalj för att ha levt med utedass i 6 år. Visserligen kan man ju jämföra med typ Afrika där dom typ bajsar i jordhål och inte har nån mat, men iaf!

Idag fick jag förfrågan om en klubb där det skulle finnas en man som låg i ett badkar..och att man där skulle få kissa på denne man. Blev jag totallurad månne eller finns det verkligen sådana särdeles särbehandlade aktiviteter i detta samhälle??

Hur som haver så ska jag umgås med min allre smalaste vän idag hade jag tänkt. Om Cas medföljer på köpet vet jag ikke, men vi få väl se hur kvällen urartar sig. Först och främst måste vi komma på vad som ska göras och känner jag moi och SKin rätt så är det inte den lättaste stenen att stoppa i fickan.

Todelooo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: