lindilus.blogg.se

Mör

Kategori: Cheerleading

Träningslägret är över. Det har sugit alla skrivar-påskmust ur mina ådror och all övrig must över huvud taget. Pyrren är särskiellt mördande, men dansen är ytterst fallane i smaken. Massa shake, men fucking insane och hysteriskt psykadelisk. Cheer Elite vi är dom blåa..och dom vita. Braigast av de braigaste.. ja det är rätt. Konstigt nog har jag nästan ingen träningsvärk idag, utan bara massa allmän smärta i leder och fettmassa. JAG, ingen träningsvärk??? Jag blir rädd..vart är världen på väg?

När ena bajshögen är mockad är det såklart dags för nästa: Jobb! Stod på Hornstull idag och jävla va mkt otrevliga kunder det är där. I princip alla har något problem. Jag ska be att få informera alla att jag INTE har något att göra med tillverkningen av tändare så vänd er till ågon annan med klagomål tack!!! Det hela blev ju inte bättre av att toanödigheten var grov många timmar genom arbetsdagen. Dock fick jag prata lite spanska och så hittade jag pluralis med konstiga mynt till Ricky, som vill spara på nåt spännande tjaffs.

Fett weird happening på bussen hem från jobbet. Och det var inte att en smal fuling sms:ade, utan att Dogge, a.k.a. Hajtanden, från Grancis som ringde och babblade loss. Han och de övriga grapparna är tydligen i Sverige och visitar. Allright..aa visst visst.. du lyssna..vi ska rocka grönt!

Kvällen har bestått av att bygga en hundkoja tillsammans med Ricky. Vi är så jävla bra vill jag lova även fast "huset" mest ser ut som en stor fruktlåda för transport av bananer. Hahahaha, finsnickeri for sure.

Sen kom jag att tänka på en sak i dag. Fan vad man uppskattade och uppmärksammade ekollon mer när man va liten. Såg asmånga idag och... faaaan va fina dom är. Så söta söta ekollon..helt gröna och jättebra att göra små gubbar med. Underbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: