lindilus.blogg.se

No air, no aiiir!

Kategori: Livets lilla gång

Snälla lilla helg..ta inte slut!!!! Dock ska det bli kul att imorn få dansa loss till amerikanarnas ihopknåpade program. Meddelar senare hur det hela urartarde sig.

Igår var alltså Cas här och jag tror att det var en ny upplevelse för både farfars böna Elsie och farfars hund Sören. I brist på öppetider hos Vivo fick vi själva baka ihop en kaka av diverse satser vi hittade i köket. Undrar vems de var. Hur som haver blev det en kladdis och efter att ha rumstrerat om i saft och sängkammare slog vi oss ner i min nyuppfunna dubbelsäng och kollade in Sex in the city från avsnitt numero uno. Och som tack för att jag klämde nära hennes mer rektala delar fick jag tillslut en liten krumelur i min studentmössa. Sent omCIDERs, men vad gör det när vi älskar solnedgångens tysta brus. No air no aiiiiir!


Idager har det inte hänt ett piss. Sverige tog nån medalj i OS, men det kan ha vart igår oxå. Me do not know. Ska smeta på mig någet på kroppen nu och susa iväg till RickyRoo. Förhoppningsvis är han ute och sladdar med övningsskylten på så att man kan få rulla på fyra hjul ända ut till Brevik.

Tjolahopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: